Laatste week..... - Reisverslag uit Watson Lake, Canada van Hanneke - WaarBenJij.nu Laatste week..... - Reisverslag uit Watson Lake, Canada van Hanneke - WaarBenJij.nu

Laatste week.....

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

19 Mei 2019 | Canada, Watson Lake

Van Grande Prairie naar Watsonlake. Donderdagichtebd vertrokken uit Jasper. Die dag een beetje rondgewandeld en nog wat propaangas getankt. Dan op weg richting Whitehorse Yukon. Dat is nog ongeveer 1900 kilometer door voor namelijk The Northern Rockies. Benieuwd wat we daar nog allemaal tegen komen. Net buiten Jasper zagen we al een kudde klimgeiten in het wild. Een eindje verder op is een afslag naar de Hotspring Miette. Dat heb ik geloif ik al veteld. Dan naar verder op de vrijdag na feslapen te hebben in Grande Prairie op naar de volgende stop. We weten nog niet precies waar maar het is bewolkt dus we zijn van plan lekker door te karren. We komen uiteindelijk in Fort Nelson een kleine 500 kilometer verder op. In het Vistors Centre worden we supervriendelijk geholpen er wordt ons aangeraden gewoon wild te kamperen in de rivier bedding. Dat hebben we gedaan geweldig. Ik stop er nu ff mee krijg het koud zit buiten het Visitors Centre van Watsn lake morgen verder.....het is hier 22.15 uur en nog knetterlicht. Het is wel weer 9 uur tijdverschil met Nederland tegen 8 in Jasper .

• 21 Mei 2019 - 17:36

Els:

Wat een plekkie weer! Wat is de tijd omgevlogen, alweer de laatste week, zonde he?